Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

malin olsson- ett värdigt frikort

Av Chillidill - 29 juli 2011 09:48


hängde ju i västerås i mån. med schyssta människor. satt på ett salladshak, galore, och åt en grym sallad med olika grejs. blir alltid konfunderad när man ska välja själv, och sen blir jag avis på ngt som ngn annan har tagit. helt vanligt. aja. hursomhelst kom vi in på sommarlovsmorgon som leds av malin olsson. dels så är hon faktiskt riktigt duktig att möta kidsen, hon snackar inte med dom som om dom är utvecklingstörda mongos som inte fattar ngt. dels så hon faktiskt galet snygg, så är det bara. och sen visade det sig att hon är martins frikort.bra val.


   


tirves frikort var emil forselius, bra val. men han tog ju livet av sig. svårt att ha kvar honom som frikort då.  men i övrigt ett bra val även där. självstår jag fortfarande rådlös i frikortslandet. viktig, issue? som fan.




malin var med i ng3, en grupp som släppte en platta. de ville vara lite coola, hård i tjejgruppsträsket. lyckades sisådär. misstänker dessutom att malins röst körde hårt genom ngt röstförbättringsprogram, efter det jag hört henne sjunga i sommarlovsmorgon så impade det väl inte direkt på mig.





 
 
Ingen bild

Tirve

29 juli 2011 10:04

Du var ju inte imponerad över mitt andra frikort Jonas Karlsson... Mycket besviken på det ;-)

 
Ingen bild

Tirve

29 juli 2011 12:48

Du var tydligen inte lika imponerad av Jonas Karlsson som frikort ;-)

Chillidill

29 juli 2011 19:46

Nä, inte alls faktiskt ;) Någon som spelat bajenhunden i julkalendern funkar liksom inte som frikort.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards