Alla inlägg under maj 2010

Av Chillidill - 31 maj 2010 19:25

Testades idag efter thairestaurangen.


Har febrig och snorig masat mig iväg till jobbet för att njuta av ytterligare en dag. nu är det bara 11 dagar kvar varav en utan elever. skönt med lov, men oskönt att få sluta. knas. idag drog jag iväg med en av mina klasser och käkade. tyvärr kunde inte alla äta på samma ställe, det var synd. men men.  efter dte så klämde sig alla thaiätande elever in i min bil av någon konstig anledning. intressant.

sen så hängde vi i klosterparken. inget tokhollaballo, men skönt att vara utanför skolan ett tag och chilla.( tog lite kort men eftersom jag är värdelös med digitalkameran så blev det inga bra bilder).  kommer sakna dom. alla. alla elever jag haft. misstänker starkt att jag kommer bli sentimental och jävlig när det är dags att sluta. helvete också.


hämtade en grinig unge som nu redan har knoppat in. säger dock bara det...sol, skönt satan. aaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!! hoppas på det hela veckan nu. student på fre. hoppas det blir bra för daniella.

Av Chillidill - 30 maj 2010 17:42

  Häng i hammock. ruskigt fula kläder, måste åtgärdas. det har vi sagt länge nu.

   Dagens mors dag present i kombination med en fin petunia.

Av Chillidill - 30 maj 2010 15:39

sol, värme, moln, iskyla. ja det är varierat idag. vaknade idag, pigg faktiskt. inte så snorig. sen var dt som ngn drog på en kran, har snorat hela dagen, och sen efter lunch kände jag mig matt. tackafanfördet. feber igen. helvete. och jag som inte får bli sjuk tills imorg. då skulle jag ju mysa med 8orna.svårt att ställa in. och gullungen somnade. inte enligt palnerna. nu kommer det bli tungt sen. argghhh. och jag måste soman tidigt och vila. seriöst känns som om hela skallen sitter löst. yr och illamående. härligt.

Av Chillidill - 29 maj 2010 16:42

Lekt ute, varit i skogen. gullungen skrek i falsett när vi vände en sten och hittade myror. hahah. fegis. sen lekte vi hemma, och tillslut fick vi leka med albin. överlycklig unge. hon älskar albin.


nu är kycklingklubborna i ugnen och riset puttrar på spiset. ikväll blir det väl melodifestival, men känns väl sisådär när sverige inte är med. men men. samtidigt så spelar sverige en vänskapslandskamp mot bosnien, och det beräknas komma ca 10 000 bosnier till råsunda. skoj! vet att min kollega är på plats. gogo...


Av Chillidill - 29 maj 2010 11:03

, säger gullungen och asgarvar när jag klär av mig för att hoppa in i duschen med henne. intressant. vet att jag inte ligger på topp kroppsligt, men det var nästan i överkant. efter en lång morgondusch så torkar jag henne och säger sen att vi måste borsta tänderna också varvid hon säger " Måste jag gå och lägga mig nu?"


Idag är det skitväder, men ska försöka masa mig ut sen. vaknade inatt med ett igenmurat öga och snor i hela plytet. fräscht. not. blir en lugn dag.

Av Chillidill - 28 maj 2010 19:30

Maken ramlade hem inatt. trött och lite risig i kistan efter dåliga musslor. ajaj! men hemma ändock. hade en kanondag på jobbet, men det är ju givet. har ju de bästa eleverna. de kommer bli saknade.


sen har vi lekt lite med grannen, till middag blev det en hemmagjord pizza med massor av smask. efter det släpade jag runt på en grinig och trött unge. som tur är kom bästa daniella hem så gullungen fick leka lite. sen ringde bästajenny och hade en plan. älskar hennes planer, och förmåga att tänka outside the box. alltid skoj att prata med henne, både jobb och annat. hoppas vi kommer höras efter jobbet tar slut. hoppas hoppas.


nu chips och vin, och sen talang. imorgon är en annan dag.


kollade förresten inte ens på anna bergendahl kände som att hon inte skulle greja det. hajja att hon inte fixart i europa. kass låt. röstade på salem. det var grejer det.



Ovido - Quiz & Flashcards