Direktlänk till inlägg 28 juli 2011

kärlek i handen

Av Chillidill - 28 juli 2011 20:08

jag har nu i flera veckor letat efter en bra väska. inte festväskan, utan en snygg lite större vardagsväska, som iofs skulle funka frö fecke också. men har liksom inte hittat den. vill inte ha en i skinn, eftersom jag vet att jag tröttnar på den. så ngn i flera tusenkronorsrejset är inte min grej. visst, jag kan dregla över en riktigt dyr väska, men när det kommer till kritan är jag inte sugen på att betala 6000 pix eller mer för en väska. är galet oförsiktig av mig, så det känns nästan som att det är smartare att elda upp pengarn än att lägga dom på en väska som kommer vara nedfläckad inom en vecka. aja. enough om det.


har alltså kollat på en väska i mellanprisklassen. men man kan få en plastig "vinylväska för 400 pix på lindex, som man dessutom vet kommer smula sönder inom ett halvår. nä tack. men junkyard.se har nu haft sommarrea, och jag har kollat in en väska som JAG tycker bara är så jag. och nu var den nedsatt till halva priset så då slog jag till. 325 pix. som hittat. att jag dessutom avgudar märket gör ju inget.

så snart på ett ica nära mig dyker denna upp. my little darling. japp, materiella ting gör en lycklig. it´s a fact.


 Handväska


och namnet, kitty claw. så jädra gjutet. dör på det.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards