Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

dessa jävla galor

Av Chillidill - 28 oktober 2010 21:37

barn, bröst, cancer, översvämningar, aids. whatever. inget fel på ngt av ändamålet, känner folk som överlevt cancer, dött i cancer. och det suger verkligen. verkligen. barn, har det. världens bästa faktiskt. älskar till döds. aids, inte en bra grej. översvämningar, jädra blött. bröst, jag har dom. två. dom funkar, och cancerfria.  själv grejen med insamlingsgalor är bra. men vem orkar lyssna på kackiga artister som sjunger dussinhits som man redan hörts spelats sönder i varje jädra klämkäck kommersiell radiokanal i ett halvår redan. kollar inte på rosa bandetgalan, men kan väl gissa att emd, darin, eller ngn annan skitartist uppträder. och sen alla dessa jävla lotterier. ååååååååååååhhhhhhhhhhh. dör på sånt skit. (ok, ngn guldbaggegala och idrottsgala kan slinka ner, men inte för mkt insamlingar, då ska det ringas och röstas och budas på bilar, och skrikas " titta på tavlan, hur mkt pengar vi har samlat in tillsammans")


 en annan gala som kan vara värd att se kan vara svenska hjältargalan.  men det blir åandrasidan så himla sentimental dravligt så man får lite spya i halsen till slut ( men har man otur har man bölat lite också, eller nej. bölar bara till Tvprogram om jag är på g att bli sjuk. slår aldrig fel)


är sjukt sliten i nuläget. känns som jag hängt med grabbarna i tylösand ngra veckor för mkt. lika bra att gå och lägga sig. över och ut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards