Alla inlägg den 30 oktober 2010

Av Chillidill - 30 oktober 2010 15:28

har eldat upp skit som legat på gården efter tallfällningarna. blev en stor rökpelare och en halvbrasa. stack hemsk av brandrök fick kasta mig in duschen. kan faktiskt verkligen gilla att ta en lite för lång dusch, för varmt och bara stå och softa. saknar badkar ibland, men nä en dusch är grymt. bäst blir det när man kastar sig ner i en sängen med nybäddade lakan. ååååhhhhh. vilken känsla.


hade lite besök av linda och albin. alltid trevligt. ska försöka sätta på mig ansiktet och det glada humöret för att åka till tea och peter. hade först tänkt cykla, men skiter i´t och tar bilen. fattar bara inte hur jag ska kunna orka ta mig dit.

men tea är helgrym, vi började hänga lite tack vare fejjan när hon och jag var hemma samtidigt med våra barn. sen hängde vi fanken varje dag. inte lika lätt när man började jobba, men vet att hon är där. oavsett och vi ska plocka kantareller, snacka skit och dricka java. gillade henne mkt, men när jag upptäckte att hon också var ett stort foo fighters fan så sa det nog klick.


foo





Och bara för att:


&hl=sv_SE&fs=1&">  &hl=sv_SE&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="500" height="304">




Ovido - Quiz & Flashcards