Direktlänk till inlägg 24 augusti 2010

majsplättar och bränd mannagrynsgröt

Av Chillidill - 24 augusti 2010 21:02

bra dag på jobbet. gillar de nya klasserna mer och mer. verkar lovande. har dock 'bara' engelska med klasserna. gilalr att ha två ämnen så man verjkligen kan nöta på varandra. men men. min klass är som vanligt. bra alltså. ja alla. fanken älsk på jobbet. hoppas det märks. shit the same. massa svammel nu.


världens regnväder här. gullungens snälla faster hämtade henne idag på dagis. och de blev dyngsura när det gick hem. det öste ner. stackarna. efter jag hämtat livet mening så lekt hon lite ute och jag röjde runt inne. gjorde majsplättar tills imorg. och förberedde till och med morgondagens frulle. mannagrynsgröt. glömde den. " Älskling, vad är det som står här på spisen" typ  10 minuter för sent. bara lite bränt i botten. går nog att äta.


jag är ruskigt effektiv på morgonen. jag vaknar, rullar i kläderna som jag lagt fram kvällen innan. hamnade dock i ett tok klädkoma imorse. och ville inte ha de kläderna som jag valt. tog fanken 20 minuter och hitta en outfit tills idag. och då var jag liksom inte ute efter ngt speciellt. men inget var rätt. antingen för stort/litet/fult eller lite för urringat typ. (kan vara så att personen som skulle ha kläderna svällt en aning och därför inte gillade ngt imorse )sätter i linser drar i min frulle fil och müsli, max 10, 8hatar att äta frukost, men måste väl erkänna nu när jag är över 30 att ja, det verkar kanske vara bra. typ. man orkar lite mer. bara en java på jobbet kanske inte gör mig mest effektiv. kanske om man kombinerar det med en cig. typ, nej. lukta illa. no no.) smink och hår max 10 ihop, borsta tänder och sen väcka unge. och försöka att inte vara sur och tvär och stressad. hennes kläder är också naturligtvis framlagda också. effektivitet is da shit.


nu ska jag stoppa in gröten i en burk så jag bara kan värma den i micron. sparar typ 2 minuter. oj oj. måste hitta jetkortet nu. måste tanka imorg. vågar inte fråga maken om jag gett honom det. han blir så upprörd och suckig när jag råkat slarva bort ngt igen. händer faktiskt inte så ofta som man kan tro.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards