Direktlänk till inlägg 18 maj 2010

It´s a beautiful day

Av Chillidill - 18 maj 2010 18:54

Lång dag. men med sol. imorse hade jag världens tonårsångestattack och bytte kläder fyra gånger, trots att jag var nöjd med de kläder som jag lagd fram tills idag. ingenting passade imorse. blev helt genomsvettig, och sen skulle jag klä på gullunge och köra henne till dagis. aaaaaaaarrrrrrrrrrggggggggghhhhhhh!!!!!!!!


Dagen flöt på varmt och soligt, satt ute på lunchen och mös i solen.


Sen konferens med chefen som pratade, pch pratade. men vi fick också prata lite. sen utvecklingssamtal, sen snabbt hem till maken som stod ute på gatan med gullungen och snabbt skulle iväg och repa. härligt med livspusslet. tidigare hade gullungen blivit hämtad av sin faster, och sen hämtade maken hos henne för att sedan stå och vänta på mig som skulle avlösa precis innan nattning.


men fan! det har blivit för varmt i mitt drivhus så två jordgubbsplantor har dött. snyft alltså. köpa nya imorg. kanske. om jag hinner.


imorg. kompar jag en timme och drar och kollar på gullungens drop in på daagis.


snart dags för vin efter nattningen. aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards