Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Chillidill - 17 februari 2013 18:50

Litet blåmärke efter att ha fått en lång vuxen på smalbenet på jobbet. Har blivit mycket mindre nu på några dagar. Sött

Av Chillidill - 17 februari 2013 10:59

Igår kväll drog n2s feber upp mot 40 trots Ipren. Läskigt. Ringde runt och fick låna alvedon. Där låg hela familjen däckade. Hemska sjuka.

Natten var ok under omständigheterna. N2 var vaken en del men orkade inget mer än att sitta upp och ligga ner och sa "katt" ibland.

M säger att jag är sjukt fixerad vid sjuka. True story, men är man den som fan alltid får allt som cirkulerar så blir man fixerad till slut. Tyvärr. Typ nu, lider med n2, oroar mig för när n1 kommer däcka och när jag kommer fåt. Dumt i know.

M och n1 åkte till badhuset och n2 ligger och vilar på mig. Det är så han vill vara, på mig. inte mycket som blir gjort.

Har laddar upp en en gigantiskt kopp choklad med vispgrädde. Inte helt fel.

Ovido - Quiz & Flashcards