Direktlänk till inlägg 12 augusti 2012

byter karriär och ska sjunga falskt i ett kollektivband

Av Chillidill - 12 augusti 2012 08:28

vaknade kl 5 av ngn som stod och gnällde. orka. försökte natta om till 6. och gav sen upp. urka! trött som ett as, men nu har unge blivit insmord, medicinsmord, medicinäten, matad och tandborstad. återstår ett blöjbyte.


har testat mina linser som jag köpte i min medelåldersnoja. och nej, de var crap. trots att jag köpte det ledande märket typ, till billigt pris. så nä. aja.


inser att imorg är det jobb. är jag taggad. nope. inte nu. nu vill jag helst gå runt i ngn storblommig tunika i hampamaterial och bo tillsammans med mina vänner som hjälper mig att uppfostra mina barn.jag vill inte tvätta håret och gå osminkad utan att bry mig. njuta av min egna naturella doft och tycka det är härligt med att tvätta kläder med galltvål i kallt vatten.  just ja, jag vill odla morötter, lök och plasternacka också. kanske bli vegetarian. sen vill jag likt barcelonagänget skapa ett flummigt musikkollektiv och åka runt och sjunga falskt och le och kanske köpa jäst så vi kan göra eget maskrosvin. men tills dess, innan jag landsätter mina planer så får jag väl nöja mig med att lyssna på den här kacklyckliga låten ist. var tod dom vägen förresten? misstänker att de alla sitter i cubicals nu som kostymnissar. den där kollektivgrejen funkar nog bara i teorin. men jag drömmer om den ett litet tag till.



kolla in gunget på den klasiska skolidrottsbänken. grymt! det fick man aldrig göra i skolan, då skulle man sitta still. boring! och mustangen. just saying ;)





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards