Direktlänk till inlägg 25 juni 2011

ja, men det blev ju helt braigt till slut.

Av Chillidill - 25 juni 2011 09:42

  trots ångestklumpen i magen blidde det ju bra. satans naijs. efter en sväng till hembygdsgården för att dansa runt majstång, som lillan i år deltog i med hull och hår ( vilket gjorde att även jag sjöng falsk och hoppade runt som en groda) med diverse barn och föräldrar som var finklädda. jag? körde baggyjeans och stora solglajjer.  men lillan verkade nöjd. midsommarstången fick dock hård konkurrens utav tea och co underbara lilla valp, som snodde mkt uppmärksamhet. inte konstigt, både söt, och mjuk.


sen hem och slöade ett tag innan vi drog iväg till tea och peter med kids för mat. blev bjussade på gott grillat. inte illa. kidsen lekte kanon, och vi var faktiskt lite på landet. jordgubbar och glass avslutade middagen.


sen drog vi till älvåsa för lite mer dans. min unge röjde rejält. exakt vilken diagnos man kunde ställa på henne då låter jag var osagt, men attention och hyper visade sitt tryne iaf. ( ja, jag vet att man inte kan ha diagnoser tillfälligt, ok). hela ungen lyste bus,  och låg ibland innanför ringen och sprattlade. själv. aja. tea fick en egen tant också, det var grymt. hennes kille, han körde hundtricket fullt ut, dock inte medvetet men han syndes inte bakom den hjord av tjejer som flockades runt lilla vovven.


sen blev det lek och lite välsignelse (som vi kanske klarade oss utan, men det ingick lite i paketet). är förtappad så jag brydde mig inte. kidsen lekte som galningar i skaeboardrampen mest.och efter det så drog vi hem till peter och tea igen för chirre. vin och kaptenen, chirre för alla, dock inte kapten och vinet för alla. skönt midsommarhäng. nöjd. och ångestklumpen? minimal.


min kamera vill fortfarande bara ta suddiga bilder av ngn anledning. men här kommer ngra. tom, jag fick va med. inte för att det är mkt att se, men ändå. skönt att se att jag finns på rikt.  

midsommarpimpad trappa.


 

jag.



    

sötaste vovven i byn.


 

väldigt oklippt bild. men en höna som gick omkring och ba pickade. på landet.


  

alternativ rustschbana ( men stava bättre själv då., vet att det inte stavas så. orka.)



 

kids som leker kurragömma, räknar till 40. N hade lite svårt att hänga med hela vägen, men jag blir superimpad över att hon hänger med hjälpligt till 30.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:27


Kompisselfie

Av Chillidill - 5 maj 2014 19:10

Tänk för att jag är det. No excuses what so ever. Inte mitt fel är bara så. Till och med så sjukt bra att jag sitter på en tonårsblogg och regerar typ. Och jag hatar att autokorrekt går in och skriver stor bokstav efter punkt. Rätta mig inte. Jag vil...

Av Chillidill - 23 april 2013 07:40

Skönt. Aningens mycket att ta tag i men. Känns bra. Kommer bli en fin vecka. ...

Av Chillidill - 22 april 2013 19:00

Idag har vi varit hemma och kollat av orken. Och herregud vad ungen har ätit. Men inte sovit. Men på fm var vi ute och lekte lite. Efter lunch har vi varit inne eftersom det blev regn. Trist. Men det har varit bra, och pluppen har skrattat idag och...

Av Chillidill - 18 april 2013 15:49

Lillen har varit sämre idag. Pipig och hängig. Sovit i massor och inte haft ngn ork. Inte så konstigt när han bara dricker vätskeersättning och inte får behålla ens det. Plutten. Dessutom har det regnat hela dagen, blää. Men lagom till dagishämtn...

Ovido - Quiz & Flashcards