Alla inlägg den 7 december 2010

Av Chillidill - 7 december 2010 20:04

oj vad känslorna har svängt idag. ska byta jobb. så är det. blir fint. men det har blötts och stötts något fruktansvärt och det har varit jobbigt. riktigt jobbigt. att inte veta vad som riktigt händer. och att ingenting jag gör kan påverka. inte bra för ett kontrollfreak. skönt på ngtvis att veta vad som gäller. och sen köra. för det ska jag. och jag ska va bra, minst lika bra som nu. kan på ngt sätt se framemot lite ledighet nu.


har så himla bra minnen från nuvarande jobb. ska stoppa ner dom i min mentala minneskista för att plocka fram vid lämplig tillfälle för att sitta och fånle. underbart att få arbeta med så bra människor. lyx.


rättar som en galning men högen blir inte mindre. bara mer ostrukturerad. åh terror.


dagens hiss:

min unge för att hon kastar sig runt halsen på mig när jag kommer hem. säger " jättekram". men oj mamma vad fin du är!" (hon har helt fel, är trött som en överarbetad gnu och ser förjävlig ut) hjärtat smälter


dagens diss:

känslostormar






Ovido - Quiz & Flashcards